Keskinn07 Kızlar 20 lik dişim ağrıyor ne yapsam fayda etmedi yani parolda geçirmiyor şiddetli agrı değil ama ginede agrıyor 20 haftalık gebeyim işlem yapamazlar bir süre dimi, ağrıya neler iyi gleir lütfen yardım 🥺🥺🥺🥺
Deletedmom_5 Keskinn07 Az önce okudum sirke ve tuzu karistirip agizda biraz bekletince iyi geliyormus
DRYD Benim de çürük var. Eczaneden dişinol alıp kullandım. Ama doktorunuza sormadan kullanmayın. Bir de benim doktorum hemen tedavi ettir dedi. 25 haftalık hamileyim ben de. Bir sakınca görmedi. Siz de bir doktorunuza danışın isterseniz.
Keskinn07 DRYD ama çekilmesi gerekiyor yüksek ihtimalle onu suan yapamaz dıye tahmın edıyorım canım ya
Hikari Kadın doğum doktorunuzdan onay alarak çekim yaptırabilirsiniz bir sıkıntı olmaz diş hekimi zaten anestezi antibiyotik vs hamileler için olandan kullanıyor