kızlar 19 haftalık hamlym benegimi hisediyorm ama çok öok aşagıda atıyor kemik kısımlarında hata ha cıktı ha cıkıcak vibi geliyo alah korusun normalmi acaba yoksa asagıdamı bebek bu gidisinde doktora sorucam kız bebek bu arada ahsen düsünüyorum adını ❤️