Tulaytemurxx 37+0 ız arada bel agrım oluyor kasılmalarım ve bacak baldirlarımda aniden krap normalmi bu bu haftalarda basına gelen varmı doktoruma bildirmem gerekirmi
Prensesiminyolculugu Tulaytemurxx bende de aynisi oldu bütün gece bu agrlari çektim ama konduramadim sabahta kontrole gittik nstde sanclarim okadar yüksek çıktı ki ihmal etmeyin bence
Uscan Tulaytemurxx ben 30dan beri aynılarını yaşıyordum cuma günü dogumum basladı zor durdurduk daha 34değilim ihmal etmeyin doktora gözükün
1baharerol Tulaytemurxx bende yarın tam 33. Haftalık olucam canım aynı şekilde kasılmalarım oluyor bacağıma kramp giriyor doktora gittim bi cm açılma var dedi bu haftalarda çok normalmiş bu ağrılar eğer açılma devam ederse ciğer geliştirici iğne yapılacak
Prensesiminyolculugu Tulaytemurxx doktora gidin nst girin belki doğum başlamış olabilir benim açılmam yoktu doğumu durdurmaya çalıştik şuanda ilaç kullanıyorum mesela kesinlikle bir gidin