Gzmpyrz ben hep denipolde oldum sezeryan oldu ilk bebek dogum kanalina inmedi mecburi zorunlu sezeryan oldum ilk doğum 2019da 1600 2.doğum ocak 5te 2021de sezeryan oldum 1800 belden uyugmali oldum korona testi ve kan testleri dahil şuan bilmiyorum ama henüz sormadim prazervatif maduruyum 4ay sonra tekrar gebe kaldım muayene 150 şuan doğum ücreti sormadim henüz ama diğer yerlere gore çok uygun gibi normal doğum bilmiyorum ama 🙏