Anne_17 Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim iki gündür bi acı vardı dün wc de fark ettim ki bir şişlik var ve aşırı derece bir ağrım var bahsur memesi olarak geciyormuş napıcam bilmiyorum evde nasıl gecicek bu durum yardımcı olurmusunuz lütfen ?
Dilannn47 Anne_17 dermanini bilmiyorum ama doğum sonrası ondan çok zorluk cekeceksin 😕 yengemden biliyorum
Yagmur00 Anne_17 benım hep wardı kzılık zamanımda ewlendım yine var sıcak su torbası warsa onun oraya koy yanı sıcak oraya vursun gecıyor cankm ben oyle yapıyorum
birmavihikayesi Anne_17 acı yemekden oluyormuş o genelde bendede çıktı ve çok büyük doktor şimdi birşey yapamam dedi Bende baharat ve acıyı tamamen kestim 1 haftadır ama hala aynı büyüklükte