YeimErgen 37 haftalık hamileyim ve 3. Gebeliğim 1 cm açıklığım var ama sancım yok ne zaman doğumum gerçekleşir
Ebruxx YeimErgen bende geçen gittim 1 cm açıklığın var dediler dün gittim acile hiç açıklık yok dediler 🙄🙈
Kadirvemalik Canım 1 cm açıklık ile günlerce hatta haftalarça duranlar var. Insallah en kısa zaman da doğumun gerçekleşir. 3. Bebk hızlı ve kolay gelir o yüzden kontrollerini aksatma💃
Miray12 Kadirvemalik aynn benimde ilk gebeliğimde 35 haftlk en 1 cm açıklığım vardı 41. Haftaya kadar doğmadı hatta doğmayacak niyeti yoktu suni sancı ile bile doğmadı en sonu seZaryanla aldılar 😂😂
Kadirvemalik Miray12 öyle de cnm bu normal doğum olacak sanırım. Hayırlı doğumlar.olsun ınsallah. Kişiden kişiye değişiyor. 1 cm de kalıp mecbur sezeryan olan da var 10 cm den sonra sezeryanla alınan da 🤷♀️