Helpmee Kızlar karantinam 3 gün önce bitti bugün 17 gün oluyor ama hala ishalim geçmedi Sabahları ve gece giriyorum lavaboya (çok özür dilerim) ciddi ishalim ama 🤦🏻♀️
DogaCanan Fulyaaa1 ne zaman covit geçirmiştiniz? Bu arada geçmiş olsun. Aşığı ne zaman olacaksınız yada olmayı düşünüyor musunuz? Şimdi doğal antikor oluştu vücutta kaç ay antikor koruyor onu bilmiyorum. Ben de Covit geçiriyorum o yüzden sordum sevgiler
Fulyaaa1 DogaCanan karantinam biteli bugün 14 gün oluyor aşı hiç olmamıştım. Olmak istiyorum açıkçası antikorumuz ne kadar devam eder bilemiyorum. Bu ayın 22 sne aşı çıkıyor 1 ay da çıkıyor yani atlattıktan sonra
DogaCanan Fulyaaa1 evet 1 aya düşürülmüş 3 aydı eskiden. 3 ay koruyuculuğu varsa 3 ay sonra olsak daha mantıklı diye düşündüm. Ama koruması ne kadar onu bilmiyoruz işte.
DogaCanan Zeynepemre sizin için vurulmak en mantıklısı o zaman tabii siz bilirsiniz yine de çok geç kalmadan.
Helpmee gittim bir serum yedim Ama az fayda etti Doktorumada yazdımcvp bekliyorum Geçsin kara günler korkuyorum erken doğum olır diye Birde sezaryen acısıyla hiç uğraşamam vücudum pert