GamzeMellec bizim 14.1 di 6 günlüktü sürekli sağıp verdim sütümü emmiyordu uyuyordu hep öyle öyle düştü ertesi gün 12 di sonra düştü yavaş yavaş ve bitti gitti aç kaldığı için sarılık oluyor sütüm sezeryan oldum 3 gün sonra geldi doğumda erken oldu biraz ama şükür sorun olmadı bu bebişte direk mama vericem valla sütüm yine öyle az gelirse ilk üç gün ilk emzirir sonra beslerim en azndan sütüm tam inene kadar sonra aç kalıyor yavrum😐