zeliss96 Merhaba arkadaşlar hastaneye giderken yada çıkış yaparken normal kıyafetle mi çıktınız yani kastım eşofman takımıyla falan mı yoksa lohusa takımıyla mı çıktınız ilk doğum olacak tecrübesizim ondan sordum 🙃
Dilekcnkn zeliss96 Valla yarın normal kıyafetimle gidicem , çıkarken de normal günlük kıyafet aldım eşofman takımı gibi birşey. Hastahanede giydiğimle çıkmıycam yani
Yzaman zeliss96 Benim ki normal dogumdu ağrım vardı kontrol e gidiyorum diye çıktım doğummus pantolon tsirt gitmiştim 😁 çıkarken de bol rahat giyimi kolay alt üst koymuştum çantama
zeliss96 Dilekcnkn evet bende tereddüt ettim o kıyafetle çıkılmaz diye bende ayarliyim öyle bir şey teşekkür ederim ☺️
Dilekcnkn Fulyaaa1 Evet canım nasipse yarın doğumu başlatacak doktorum bakalım bir sürpriz yapıp bugün gelmezse 😂😂
Dilekcnkn Fulyaaa1 Amin cümlemize inşallah.40+0 haftalığım normal olucak canım doktorum fitille başlatacağını söyledi
Poyrazin_annesi Hastaneye gttıgım kıyafet yanımda olcak ztn gerekırse gıyer cıkarım ama hastanenın kapısından dırek arabaya bınecegım ıcın dırek pıjamanın ustune uzun bı hırka veya mont gıyıp cıkmayı dusunuyrm