Sermec27 TulayM bebek doğuma kadar hareket eder zaten bu haftalarda günde en az 10 kez hareket olmalı
Failknr TulayM ben 31deyim. Çok hareketli ama akşamüstü 5 ten sonra genelde. Sabahtan öğlenden pek hareket etmiyor
sel_ma bende 25+4 haftalık.hamileyim kızlar oturunca hareketlerini hissediyorum kafası solda sürekli soldan vuruyor gibi kafayla nasıl vuruyor dönüyormu anlamadim daima.soldan vuruluyor kız bebek bu arada 👧
Busrayuksell TulayM evet bu aralar baya hareketliyiz ama karnım küçük çok çıkmadı sizde nasıl durumlarınız
mutlugebeee TulayM bebek hareket etmez olur mu, siz iyice takip edin aşırı bir azalma farkederseniz bir gidin acile nst’den baksınlar
sel_ma karnimda kaşıntı var ne yapmam gerekir kadın doğuma gittim alerji dedi losyon verdi ama geçmedi mustela sürüyordum aile.hekimi ondan olabilir dedi onu bıraktım şuan hiç bisey sürmüyorum. ama kaşıntı geçmedi
sel_ma karnın genişlediği için diyor bir çok insan ama kaşıyınca alerji taneler oluyor kırmızı nokta gibi
Symsznn 32+2 olduk o kadar hareketli ki benim hareketlerimi bile etkiliyor çok fena bir yere toplanıyor çıkacak gibi oluyor alttan horon falan çekiyor gibi oluyor anlayacağınız rahat yok😴