Mariaisa Seydaalp ne yapsam olmuyor . Ne zaman içsem olmuyor 😔 içmeyince vicdan azabı duyuyorum demirim eksik bebeğimde etkilenir diye korkuyorum. İlk gebeliğimde öyle bişy yaşamadım ki gayet rahat içerdim ama bu ikincide aman allahım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
deletedmom209 Beyazgul kesinlikle öyle ben hiç bulantı çekmedim hiç tiksinmedim çok istedim tiksinmek ama 1 gün içmediğim zaman rüyamda sigaralar görüyorum ağaçtan sigara topladığımı görüyorum nasıl bir psikolojidir anlamadım