Nemusto Kızlar merhaba perşembe günü şeker yüksek olduğu için kontrol ediyoruz.birinci saat tokluklarımı düşürdüm diyetle ama açlık şekeri 110larda bi cuma 96yı gördüm.Tokluklar iyi sizce insülin verir mi :(
bastille Nemusto gece son öğününü kaçta yiyorsun canım? 6’dan sonra pek bişey yememelisin yoğurt vs hariç
gldn065807 Nemusto eğer ki riskin falan yoksa yürüyüş yap şekerin en iyi ilacı canım diyetle de destekle inşallah düşer
Nemusto bastille yemeği çok erken yiyince aşırı acıkma oldugu için öyle yaptım.çünkü baya aç yaşıyorum 🙁 düşmezse haftaya insülin vericem dedi tokluk iyi olsada veriyor mu?
Minnosanne06 bastille 6dan sonra diye sartlanmayin. Sabah kahvaltınızı kaçta yaptıysanız her öğün arası iki saat geçsin en az. Ara öğün de yapın acıkma hissinizi onlersiniz