Sema_hysz canım benimde aynı oldu duş aldım sonrasında azaldı kontrole gittim dün 37 haftalık olduk nst de sancım çıktı hissetmiyorum ama sadece belimde biraz hissediyorum tekrar eve geldik 38 de çatı muayenesi yapıcak bakalım sancıların başlar artık yavaş yavaş çok kendini yoma