Mrymgn canm nts de benm sancım cıkmıstı ama ben hissetmiyodum doktorum bana yalancı sancı bunlar dedi 20 dk 2 kere hissedersen gel dedi aöa ben zaten hissetmıyorm hiissetiğim zmaan ılık duş alıyorum soluma uzanıyorum geçiyr bazen sabahları uyandığımda gaz sancısı gibide oluyor tuvalete gidincede rahatlıyorım