Sibelll26 Merhaba arkadaşlar bugün sabahtan beri adet olacakmışım gibi bi ağrım var sizce normal mi ? Haa bu arada enfeksiyonum da var
Dilek_altaci Sibelll26 enfeksiyondan oluyor canim o doktor sase verince geciyor ancak ama ilerlediyse antibiyotik basliyorlar
melekylmzr Sibelll26 ya benimde aynı enfeksiyonum var hem idrar hem vajinal antibiyotik hap kulllaniyorum ondan oluyor ama siddetlenirse ihmal etme