Ersev06 Kizlar 37+6 olduk bugün. Sol kasığımda felaket bir sanci var. Düzenli değil daha ince idrar yollarında kültürde ureme oldu ve enfeksiyon tanısıyla ilac kullandim gecti. Simdi bu agri yine enfeksiyon kaynakliysa normal doğuma engel olur muu 😩
Hamisse Benim gebeligimin başından beri hep enfeksiyon var şuan 38 e giricem doktorum demedi hic enfeksiyonn var normal yapamazsn aksine normal yapabilirsn şuanda bi sorun yok diyor
Hamisse Ersev06 En az 5 defa antibyotk kullandm benm tahlilde bol sayıda lökosit ve epitel hücre görüldü diyordu
2tospikannesii Ya benimde ilkinde hep enf vardı ama bence ilaçla geçmiştir bi sorun olmaz bence yani insallah canim :)
yaren-1 Enfeksiyon olduğunda normal doğum önermiyorlar çıkarken bebeğe bulaş riskini göz önünde bulundurarak doktorum öyle demişti
Ersev06 yaren-1 En büyük korkum ona bulasmasi zaten 24 eylulde bakti üreme yoktu ama bugun kasikta sancim olunca korktum