imrenistan hastahanedeki ebeler aşırı ilgili ben hiç doktoru görmedim direk ebe ilgilendi zaten. Sancıya dayanamadığım için sezeryan istedim ama bebekte yada annede ciddi bi sıkıntı ol adıgı sürece alamıyorlarmş. İyi ki de beni dinlememişler normal dogum yapınca 6 saat sonra taburcu ediyorlar. Sancım vardı açılmam azdı odaya plates topu getirip hareket gösterdiler yapmam için sonrasında duş almamı söylediler.