Gzmlerce sen yazdıkça kendimi görüyorum valla 😂 Canım bende çok üreten biriyim kafamda acaba bişey mi oldu ayy kesin oldu vs.. ama dediğin gibi annelik duygusu. Kaybetmeme korkusu… ama düşünerek kendimizi ona odaklıyoruz ve bebekler ister istemez etkileniyor. İçini ferah tut ❣️