Tazeanne3 Merhabalar 6 ayımdayım ama bebek sol kasığımdaymış gibi bazen batma oluyor canım acıyor. Bu durumu yaşayan, deneyimleyen var mı? Sorun olur mu? Doktora gidemedim 1_2 gune gıdıcem ama yaşayan varsa bilgi verirse çok sevınırım.
pamukkizimm Tazeanne3 boyu uzadığı için normal hareketlerini kasıkta da hissedersiniz çünkü içerde dolaşıyor 😊
ilkgozagrimhavinim Tazeanne3 valla canım 9.ayın içindeyim artık benim kız hep sağ kasığımdaydı. Yeni yeni sola geçti. Göbek deliğim üstünde hiç hareketi hissetmedim🤷🏼♀️ takılma boşver her bıdık nasıl rahatsa öyle pozisyon alıyor karnımızda😊
Tazeanne3 pamukkizimm çok teşekkür ederim haklısınız ama annelik içgüdüsü sanırım korkuyorum her seferınde hastaneye mi gitsem diye içimi rahatlattnz 🙂
Tazeanne3 ilkgozagrimhavinim çok teşekkür ederim her seferinde korkuyorum hastaneye mi gitsem acaba diye içim rahatladı 😃