Civcivinannesiii Aysemre1 asilamada 15.gun test yapmak gerekiyo. Catlatma ignesinin etkisi vucuttan 12 gun sonra gidiyo cunku
Deletedmom_33 Aysemre1 Canım benimde tüp bebekte 8.gunde böyle cikmsiti en net kan ver inşallah orda da beta yüksek çıkar 🤗