Kızlar selam iki hafta önce doktorum tsh bakmıştı 0.005 çıktı hemen arkasından t4 bakıldı o normal değerler içerisnde fakat dahiliye doktoru ilaç yazdı kadın doğum doktorum da ilacı kullanma dedi. Takip edicem dedi. Ben iki hafta sonra tekrar ölçtürdüm yine tsh düşük t3 yüksek t4 normal çıktı. Başına gelen ve ilaç kullanan ya da kullanmayan var mı? Çok endişeliyim herkes bebeğin beyin gelişimini etkilediğini söylüyo. Napocağımı bilemiyorum😔