Arasinkardesioluyor Kizlar dun hastaneye gittim 6 haftaligim kese var ama bebek görünmedi 15 gun sonra tekrar cagirdi cok korkuyorum
NaimeYilmaz Arasinkardesioluyor Normal aslında erken daha haftanız. Bazı cihazlar 8-9.haftads bile zor görüyor çok strese giriyorsanız alttan muayene isteyebilirsiniz ama bence de 1-2 hafta daha bekleyerek gidilmeli🙏
esinnnnn1 Arasinkardesioluyor bende 8 haftalik hamileyim 6 . Haftada benimde bebek yokdu şimdi kalp atışlarını dinledik gördük şükür . Kendini sıkma hiç daha erken çok normal üzme canını
Arasinkardesioluyor NaimeYilmaz Eger bebek ozaman da görülmezse bos gebelik olabilir dedi iyice kötü oldum insallah gorurum 15 gün sonra 😭
NaimeYilmaz Arasinkardesioluyor Ama her şeyin bir zamanı var ☺️ Çok küçük daha endişe edip strese sokmayın kendinizi. 15 gün beklemek zorunda değilsiniz zaten muayene süreniz dolmadan tekrardan gidip baktırın derim ben. İçiniz rahat eder