Makbule-4627 Merhabalar 👋🏻 21 haftalık gebeyim kızım olucak inşallah ama hareketlerini hissetmiyorum bu konuda tecrübeli olan anneler yazabilir misiniz hareketleri nasıl olur ne zaman başlar 😊🧐🌺🌺🌺
Cilekliruyam Makbule-4627 benim oğlum olacak inşaallah ben 23+2de hissetmeye başldım bazıları geç hissediyor korkma 🥰
Dilekleklek Makbule-4627 ben de kizimi 20.haftada bir pit hissettim ama oyle dolu dolu bi hissetme degildi.o dk baska seyle ilgilensem farketmezdim yani.ama 23 24 haftalarda tam hissettiriyirdu.gun icinde cok hareket ediyorsaniz hissetmemeniz normal