Gece yatmadan önce bel ve kaşık ağrım vardı yalancı sancidir diyip uyudum o kadar rahatsız etmiyodu ama şuan kalktıgımda şancı daha da arttı sanki ishal olmuşum gibi karin ağrısı ve bel ağrısı var heran adet olucak gibiyim resmen pozisyon degistirdim geçmedi başka ne yapmam lazım şu gelmesi falan da yok ciğer geliştirici de yapılmadı korkuyorum