Almigok bende 6 haftalıktım sizi korkutmak istemiyorum allahım kimseye de yaşatmasın o acıyı çarşamba günü kahverengi lekelenme geldi hemen acile gittim kese duruyor ama kanama olursa gel dedi perşembe günü kanamam devam etti git gide çoğaldı ve sancım başladı tekrar perşembe akşam gittim kese düzgün yerde değil dediler hastane yatışımı verdiler düşük önleyici hap verdiler ama bi işe yaramadı rızkı yokmuş meleğimin tekrar cuma akşamı ultrasona verdiler gözükmedi alttan muayene ettiler bana direk kürtaj olman lazım dediler düşük gerçekleşmiş ama kanamam esnasında düşmemişti kürtaja girdim o çok istediğim hayallerini kurduğum bebeğimi oracıkta bıraktım allahım kimseye bu acıyı yaşatmasın hiç kimseye
İnşallah hiç bişey olmaz siz önleminizi alın doktorunuza gidin rabbim hayırlısıyla sağlıklı şekilde size bağışlasın yavrunuzu❤️