pinartonguc Merhaba herkese hayirli pazarlar bebeginizin camasirlarini hangi detarjanla yikiyorsunuz. Haci sakir granul sabun kullanip memnun kalan varmi. Yada en cok hangi detarjandan memnun kaldiniz.
dilaraalemdar pinartonguc uni Baby kullanıyorum trendyoldan 56ya almıştım çok ta memnunum nevresimlerini battaniye lerini yıkadım hm yumuşatıcı hem hmde çamaşır deterjanı…
Rumeysa3652 pinartonguc ben Duru granül kullandım çok güzel hiç kalıntı falanda bırakmadı kokusuda çok hafif tabi leke çıkarıcılığını bilemem şuan bebişim doğmadı ama bana güzel geldi
pinartonguc evde roxy marka vardi birazini onunla yikadim pek memnun kalmadim acikcasi pek kokusuda yok. azcik koksun istiyorum.
metehaninannesiii pinartonguc duru baya guzel kokuyor beyaz sabun kokuyor lavanta olanda var da ben onu sevmiyorum hem kokusu ağır olduğu için bebeğe rahatsız eder