ayseumuy Salı günü dogum iznine ayrılcam tam 32 hafta olcak salı acaba salıda işe gitmem gerekiyor mu çok agırlaştım 1 gün ble çok önemli benim için gitmezsem Bi sıkıntı olur iş yeri sıkıntı yapar dye çok korkuyorum gitmem gerekiyor mu acaba
Emineyavuz_53 ayseumuy 32+0 da alabiliyorsunuz doğum raporu Dr bana günü gününe verdi.xetrn gittiğiniz gün rapor başlangıcı olacak
Annesininbitanesi1 ayseumuy bende perşembe günü rapor alıcam 32 olup doktorum o gün gitmene gerek yok direk raporunu gönder dedi dediğin gibi bende agrılarım fazla gitmiycem sadece raporumu göndericem
Sedacannn ayseumuy raporu aldığınız gün başlar işe gitmenize gerek yok o gün gitseniz ücret yazılmaz size zaten email atıp raporunuzu yollayabilirsiniz çalışamaz raporunuz var sonuçta elinizde
ayseumuy Annesininbitanesi1 Annesininbitanesi1 benim bugün 31+5 yani salı günü işe gitmesen olur demi yavuz_53″#p18165191
Annesininbitanesi1 ayseumuy evet evet olur bende çarşamba gidicem perşembe gitmiycem raporumu alıcam bende bitsin artık diye gün sayıyorum yorgunluktan
Emineyavuz_53 ayseumuy benimde hafta dönümü carsamba günleri hatta bende geçen hafta aldım 32.0 da aldım
1122334455 Ebru07 bende yeni hanile olduğumu öğrendim sigorta başlangıcım daha hiç yok fakat şimdi yapsak bir sonra ki ay gebe kaydı girsek ben yine de doğuma kadar çalışıyor olsam doğum yardımı alabiliyor muyum acaba 🤷😳 bilenler aydınlatabilir mi
Leylakkk Kizlar bende 32. Haftamda rapor alicam ama is yerinden hastaneye gitmek icin 32+1 e izin alabildim tam 32+0 da gitmek mi lazım 1 2 gun sorun olurmu
Nurcanatila6 Ben 37de de alcam direkt çalışamaz raporu 😍 çünkü doğum iznimi doğum sonrasına aktaricam😍
ayseumuy Nurcanatila6 bende öyle istiyordum doktorum kabul etmedi 32. Haftada vermek zorundayım falan dedi tamam dedim bende uzatmadım