Azraa33 Kızlar inat yaptım eşime perde astım ev işi yaptım biraz kendimi yordum bebek sabaha kadar yerinde durmadı öyle idrara çıktım hiç uyumadım normalmi bi acile gitsemmi yoksa halen aralıksız olarak oynuyor
Emine1906 Azraa33 sizin şuan bebeğinizi düşünmeniz gerek inatlık ne demek anlamadım acillik te bişey yok gibi
Azraa33 1Hanzadehanim oynaması güzel oynamasaydı sıkıntıydı. Çok fazla her dk sabaha kadarda normal değil işte aşağı baskı devamlı
DerinMavii Eşinize neyin inadını yapıyorsunuz Allah aşkına tehlikeli şeyler yapıyorsunuz az dikkat edin ya dusseniz bisey olsa .