Guzelseyler ben de kasılma takip programından takip ediyordum ve uygulama hastaneye gitmemizi önermişti yarım saatin sonunda. Hem düzenli aralıklarla geliyordu hem de eşit sürüyordu kasılmalar. Tamam dedim doğum başlıyor, hastaneye gitmeden duş alayım dedim duştan sonra bıçak gibi kesildi sancılar.
Gerçek Doğum sancısı hiçbir müdaheleye kesilmez.
Şu an nasılsınız