Papatyamevsimi-89 2 gündür ishalim ve ilaç almadım doktor reflor kullanabilirsin dddi ama kullanmadım simdi muz yok ama.elma var ishale.jyi gelirmj
Tulaytemurxx Papatyamevsimi-89 Muz kapız yapar fiyolar ayy keşke ishal olsam diyorum kabızlık adamıaf ediyor ,😐
biroglanannesii Papatyamevsimi-89 Şükretmelisin . Hamilelikte genelde kabız olunur . Ben çok çektim kabızlıktan …
Fatmanur123nrt Papatyamevsimi-89 elma bağırsakları çalıştırır olgun muz kabızlık yapmaz bu arada aksine lif açısından zengin olduğu için sindirim kolay olur sert muz kabızlık yapar patates falan yiyin beyaz ekmek binde kabız oldum dışkı yumşatan şeyler bakıyorum sürekli
Papatyamevsimi-89 Tulaytemurxx elma iyi gelir mi kabizliga şuan evde muz yok ishal durmuyor sivi kaybı oluyor
Papatyamevsimi-89 biroglanannesii canim ishal 2 gündür var yani kanda enfeksiyon riski bile olabilir ishal de çok kotu uzun sürünce
Papatyamevsimi-89 biroglanannesii Türk kahvesi yok Ama bu saatte elma ve havuç yedim o da midemi bulandırdı inşallah faydasi olur bir de terliyorum şırıl şırıl..Sabah olsa da eşim muz alsa veya ilac alıp gelse
Poyrazin_annesi İshal için bol bol su içmelısın canm . Bnmde kullandhım ılaclardan ve degısen hormanlardan bem isal oluyrm hem kabız
Papatyamevsimi-89 Poyrazin_annesi magnezyum içince ishal oluyorum herzaman ya onu da içmesem kramp giriyor
Papatyamevsimi-89 Fatmanur123nrt senin kabizligina tek çözüm ya kuru erik alıp haşlayıp ye ya da siyah yaş üzüm pazardan al önüne bir tabak ye ikisi çok iyi geldi bana hemen çıkarsın tuvalete
Fatmanur123nrt Papatyamevsimi-89 kayısı suyu içiyorum aç karna zeytinyağı falan aslında geliyor ama ıkınamıyorum dikişlerim var korkuyorum bişey olcak da üzümü deniycem evde var bebek olunca kuru erik almaya çıkamam köyden üzüm gelmişti sağolun Hemen yumuşatıp normal duruma gelir mi bi kaç tekrarlamam gerekiyor mu ?
Papatyamevsimi-89 Fatmanur123nrt canım ben ne zaman baya bir yesem oluyor..gün içimde tabağa doldur ye