Zaman öyle çabuk geçiyormuş ki şaka gibi. ilk 3 ay bitsin de kusmam geçsin diyen ben 37 haftalık olmuşum . 4 ay kaldı doğuma deyince sevinen eşim şimdi 27 gün kalmış of çok var daha diyor. Zaman hızla geçiyor anneler bebeğin eksikleri asla bitmiyor bir aylık beş aylık demeden minik minik alışverişlere başlayın bence ben 37 haftalıkta daha bitiremedim eksikleri ve 8 haftlaıkken başlamıştım almaya ☺️