33+3 böbreklerimden aşağıya doğru bi sancı giriyor her seferinde aynı şiddette akşam misafir vardı çok koşuşturdum sancı biraz artsa hastaneye gidicemde yok aynı dozda hep☹️☹️
İlk gebelikte sancı nedir bilmezdim direk suni aldım ama bu beni fazla zorladı😩😩 birde 2 yaşındaki kızım uyumuyor sağ dön sola dön nazlanıyor oyyy oyyy sıcak suya girdim sancıları azaltmak için parolda içtim ne alakaysa😔😢
Bide topallayarak yürüyorum resmen 🥺🥺