Busrabaksii Benim doğumum da Şubat’ta benim şuan aldıklarım bunlar 21+3′um
2 Yenidoğan 5′li hastane çıkışı
10′lu hastane çıkışı
0-3 ay 4 zıbın
3-6 ay 4 zıbın
6-9 ay 6 zıbın
12-18 ay 1 zıbın
2 yenidoğan tulum(50cm)
1 3 ay tulum (52cm)
1 9-12 ay tulum (74-80 cm)
6-9 ay astronot tulum
6-12 ay uyku tulumu
0-3 ay 12 çorap
0-12 ay 6 çorap
3 bebek patiği
1 bebek ayakkabısı
0-3 ay 2 parça hastane çıkışı
1 tane 3 parça 6 ay hastane çıkışı
10′lu hastane çıkışı
1 puffy battaniye (90×90)
1 nevresim seti takımı (2xyastik kılıfı, çarşaf, battaniye,yorgan kılıfı)
Kundak nohut battaniye
Normal nohut battaniye
Alt açma yastıklı
Toplanınca çanta olan modelden alt açma,minder,kundak, yastık (annem yaptırdı)
Bebek yastık, yorganı
8 ağız mendili
4 mama önlüğü
4 külotlu çorap
6 ay pijama takımı
Banyo küvet seti
Park yatak
Yün döşek (park yatak alt kısımda kullanmak için)
210 adet 2 numara bebek bezi
24 adet ıslak mendil
Bebek atlet-külotu
Karışık 6-7 adet 6-9ay 1 yaş uzun kollu,
9-10 eşofman
Karışık 5-6 adet 6-9,1-4 yaş gömlek(bazıları hediye)
1 yaş 4 ceket
3-4 süveter,hırka