evlatkokusu0806 Çatlıcam artık benim 15 16 yaşlarımdan beri var saat 12 de uyurdum saat 3 ü geçiyor Allahımm duşa da girdim yeni çıktım yok aynıı
YeniAnne000 evlatkokusu0806 Geçmiş olsun benim bir bilgim yok bu konuda fakat uykusuzluk çok kötü gerçekten bende geceleri uyuyamıyorum
Aycnnn evlatkokusu0806 yani huzursuz bacak sendromu mu bilmiyorum ama asla uyuyamıyorum bacaklarımın ağrısından kollarımın ağrısından ilaçta fayda etmiyor bekarkende çok agrirdi ama bu kadar şiddetli değildi
Kara96 Aycnnn Maden suyu içmeyi denediniz mi benimde oluyordu maden suyu içerdim her gün faydası olmuştu
Aycnnn Kara96 maden suyuda içiyorum hergun düzenli olarak yoğurt ta yiyorum sütte içiyorum kalsiyum ilacida alıyorum ama asla fayda etmiyor tam uykuya dalıyorum acı ile uyanıyorum ayağa kalktığımda sorun yok ne zaman uzanıyorum o zaman başlıyor