Hanimlar 35 haftalkm gebeyim normal dogum yapicam inshAllah kasimda fakat o kadar korku varki icimde uyuya bilmiyorum ruyakarim bile dogum kokrusuyla dolu. Nasil normal epidurallsiz suni sancisiz dogum yapan varmi aranizda bana yardimci olurmusunuz lutfen ne yapim su korkumu yenim ve dogumu kolaylasdirmak icin ne yapmam gerekli