[silindi] 19 günlük bebeğim günlük 16 defa kaka yapıyo karın gurultusu çok her emmeden sonra muhakkak kaka yapıyor dr um test yaptı enfeksiyon falan çıkmadı
emrbalayse [silindi] gaz yapıcı şeyler yeme derim. Olabilir belki ondan. Dr ne yorum yaptı 16 kakaya.
Emineyavuz_53 [silindi] sen acaba muz filan mı yesen ben bı kez aktivia yemiştim çocuk tüm gün kaka yapmıştı. Yediklerinden olabilir mi acaba
Gonul_enes [silindi] 16 defa cok mus ideali 3 ila 5 kez kaka yapmasi, ama demekki bebenin bagirsaklari iyi calisiyor, mama veriyomusun, yoksa sadece sutun mu
[silindi] metehaninannesiii 16 bana çok geldi dr um da öyle dedi inşallah birsey yoktur herkes kabız olmasindan iyidir diyor aslinda
[silindi] emrbalayse kanda ki enfeksiyon idrar kaka tahlili bakti hepsi temiz geldi çok sukur metabolizması hızlı çalışıyor dedi kilo almamış ama sürekli emdikten sonra kaka yaptığı için muhakkak
[silindi] Emineyavuz_53 canım hipp kullanıyordum 2 saat önce aptamil verdim ne huzursuzluk yaptı ne kaka inşallah böyle devam eder zaten su muz dut hoşafı yiyorum sadece meyve yerken bile girip bakıyorum bebeğe gaz yapar mı diye İnternet inşallah iyi gelir aptamil
merakliblog [silindi] aptamil en çok gaz yapan mama canım ya hipp ya sma optipro ya da similac kullan