Melekanne91 Kizlar merhaba 37 haftaligiz.inanilmaz bir buz yeme istegi var catir cutur biraz biraz yiyorum ama korkuyrmda hasta olcm diye benim gbi olan var mi ya bi zarari olurmu bebege cok gario bise surekli hararet hali yeyince rahatliyorum ama korkuyrm tabi
Sureyyakaraca Melekanne91 Bende öyleyim malesef özellikle sesini duyunca dahada yemek istiyorum 😄 ama çok çabuk etkileniyorum boğazlarım hemen şişiyor. Bünyem zayıf baya. O yüzden biraz azalttm. 😊
Poyrazbebis Melekanne91 buz yeme istegi bir ara olmustu o gecti simdi tas toprak gorsem tvde bile yiyesim geliyor deliryorum resmen 😂
Merve_KOPUK Melekanne91 demir eksikliğinden kaynaklı olduğunu okumuştum doktorunla görüşüp önlemini alin bence 😊
Ebrul Merhabalar canım benim 3 cü gebelik ve ilk gebelikten beri yiyorum yokc çocuk hasta doğar yok hep hapşırma olur dediler çok şükür hiç bişi yok şuan 24 haftalığına ve canım istedikce yiyorum tabi çok aşırı deil
Melekanne91 Poyrazbebis bu demirden olablr okumustum demir degeriniz ve kaniniz nasil?benim son ayda basladi ya buz yeme isi gebeliktn oncede yerdim severdm ama istemek boyle deildi.
elisss_61 Melekanne91 Bende şu an 37 haftalığım ve iki hafta önce korona oldum. Merak ettim sizde mi öyle koronadan beridir buzlukta buz kalmıyor hepsini yiyorum 🤦♀️ Neticede su zararı yok yememizin ama mideyi üşütmeyelim 😇
Melekanne91 elisss_61 hic boyle dusunmedim ama cigerlermde sknti olmadi benimde.bende gecrdim kovid.son ayda hararet cok olur diyorlar ona bagliyorm bende ama vallahi aserir gbi yiyorum ya.insallh sknti olmaZ
Alya2733 Melekanne91 canım napıyorsun olur tabiki bizim yan komsunun çocugu hasta dogdu sürekli buz yemek ten çocuk dogdu öksürüyor bronşit olmustu cocuk bırak yeme
Melekanne91 Alya2733 yok yok yemem daha allah korusun odum patliyo bise olur diye oyle garip biseki uykudan uyanip yemek istiyorm ama yemem daha
elisss_61 Burcu-112 ilk dozu olmuştum canım 15 gün geçmişti aradan yine hastane yatışı olmadan atlatmamda onun etkisi var diye düşünüyorum hala D dimer değeri çok yüksek kan sulandırıcı iğne kullanıyorum malesef lanet bi hastalık 🤦♀️
Hrygkcshn Melekanne91 tek kendim sanmıştım her gün 3 kalıp buz yiyorum sütü falan da kalıpta dondurup yiyorum lokum gibi geliyor bana dişlerim mahvoldu ama yapacak bir şey yok aşırı canım istiyor ya
Burcu-112 elisss_61 çok geçmiş olsun rabbim sizi ve meleğinizi korusun ben aşı da olmadım korkudan ne yapacağım bilmiyorum 34. Hafta
elisss_61 Burcu-112 teşekkür ederim, Aşı olup olmamak sizin kararınız tabi, inşallah bu süreçte karşılaşmazsınız bu virüsle son dönem çok zorluyor gerçekten 😑