Kızla Kızım 2 bucuk yasında. Çok kötü kabız oldu. Doktor dubhalac surup ve fitil verdi. Dün sıcak otuema banyosu yaptırdım baya katı kaka çıkardı. Ama bugün asırı derecede bacaklarını capraz yaparak kendini sıkıyor poposunun acıdığını söylüyor. Fitil koydum 5 dakka sonra geri çıkarıyor fitili en fazla 10 dakka duruyor. Fitil inanılmaz sert ve asla erimiyor :( ben ne yapabilirim. Kullandım kakası hemen yumusadı kakasını yaptı , su ilaç poposunun acısını dindirdi dediğiniz biseyler var mı :( annemde kalıyorum tek basıma dayanamıyoeum artık. O agladıkca hepimiz aglıyoruz. Doktor biraz surubu kullan düzene girmezse lavman yaparsın dedi. Ne yapsam bilemedim. Daha önce basından geçiren biri varsa lütfen yardımcı olsun