Ceydacetin Sedet Zeynep burcu şekeri çok övüyorlarma ama ben hiç memnun kalmadım giderseniz anlarsınız içeri 3 kişi alıyorlar 2 dk ilgilenmiyoe çok yoğun devlet hastanesi bile daha iyi
Ceydacetin Batmanda canım sanırım değil mi ben ercan kayacana gidiyorum yüksek riskli gebeyim çok memnunum
Sedet Ceydacetin Allah hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin insAllah . Bayan doktor tavsiyen varmi canim
Sedet Gokyuzum1 muayene ücretlerini sordum cok yuksek geldi bana dogum ucretleri hakkinda bilginiz varmi
Sedet Ceydacetin evet haklisiniz en son ona muayene oldum kararsiz kaldim baska secenek yok gibi batmanda
Gokyuzum1 Sedet en son gittiğim de doğum ücretini sordum her iki doğum içinde 3 bin dediler ama yılbaşından sonra zamlanacakmış benim doğum mart gibi olacak, muayene ücreti ise 140 veriyoruz biz indirimli hali ile
Sedet Gokyuzum1 bilgilendirdiginiz icin cok tesekkur edererim fiyatlar biraz bütcemizi aşiyo malesef baska bildiginiz doktor varmi
Gokyuzum1 Sedet maalesef bende başka doktor bilmiyorum ama burada okuduğum kadarıyla dünya hastanesin de çağlar bey sanırım varmış onada iyi diyorlar ama gitmedim çevremde giden de yok bişey diyemicem
Ceydacetin bigunanneolucak rahmimde septum var hem kalp şeklinde hemde boydan boya bi perde iniyor ilk oğlumuda erken doğurmuştum hamilelik sürecide çok zor geçmişti hep kanamalı ve yatarak