39+5. Günüm ve bir hafta olacak ara ara özellikle gece suyum geliyor ne çok aşırı ne çok az dr 16 19 ekim arası dedi ve hiç sancım yok biraz korkmaya başladım ve inşallah hayırlısı ile de normal istiyorum ama bu gidişle imkansız sanırım dr. mda çatı muayenesi yapmadı doğumda anlaşılır diye bu konu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba