Kardeleeen Kızlar bu haftaya kadar bir gün durup bir gün harekat etmesi normalmi bir gün çok haraketli birgun çok durgun normal mi bu haftalarda ugrassamda hissedemedim bugün yani dokunuyorum sertlesmis ama tekme.yok yoruldumda bugün biraz ondan mı acaba
Busra2013 Kardeleeen bıldıgım kadarıyla bebekelr bu haftalarda uyuyor ve sız yakın zamanda hıssetmeye basladıysanız 27 den sonra duzene gırıomus ben 19+5 haftadsyım 4 gundur allaha sukur hıssedıyorum ama saat bası dk bası degıl gunde 3.4 defa hıssedıyorum yavas yvas artar ınsallah sızınkıdr nırmal 27 den sonra duzelıyor sızı uyutmaz o zmnds buraya bebek uyutmuo dıe sıkayet etme annesı😂🧿
Cylnsms Kardeleeen benim de öyle bazı günler çok hareketli bazı günler ise epey hareketsiz tedirgin bile oluyorum sırf bu yüzden . Ama normalmiş anladığım kadarıyla .
minikkoalammm Kardeleeen 29. Haftama girdim hala düzensiz dün ara ara harkt etti çok değil bende post açmştm akşam çikolatalı pudink yedim haraktlenmye başladı sabah da çok haraktli olur 1 2 kere harakt etti durdu
Kardeleeen Busra2013 teşekkürler kuzum bu postu attıktan sonra hareket ettyi.icimde rahatladı ama iyi olduğunu biliyorum en azından annelik işte aaah ahhh
Minik0222 Kızlar bizde 23+0’ız dünden beri hiç hareketini hissetmiyorum. Hafif bastırınca tepki verebilir demişler ama bizimki hiç oynamıyorum. Bende evhamlanıyorum. Normal mi acaba inşallah sağlıklıdır hepimizin bebişleri