Ufuk Ozgeselin- tskrlr ben araştırdım internetten reflü yazıyo bunun sebebi ağızda aci su ve mide yanması
Hulyaaaa lentil gavisgon şurup tek çözüm dua eddrsin bana. 35 haftalık oldum aylardır cekigorumt şurubu içtiğim an kesiyor bı kaç saat snra tekrar başlıyor. Zararsız zaten günde beş defaya yakın icebilirsin dedi doktorum
Gokce91 Valla her şeyi denedim, en iyisi refcon diye bir ilaç. O olmasa n’aparım bilmem. İçtiğimin saniyesinde acı geçiyor
Mom3834 Gokce91 refcon kullanımını doktorunuza ilettiniz mi ? Ya da o mu verdi. Genelde gaviscon ve rennie verilir. Refconun gebelikte kullanımı ile ilgili veri bulunmuyor cunku
lentil Hulyaaaa haftaya gittiğimde sorayım ya bende 35 haftadayım ama bu 2 haftadır çıldırdı iyice yanmalar. Peki benm mide değil boğaz kısmı yanıyor ağzıma acı su geliyor gbi onu da geçirr mi
Hulyaaaa lentil Gecirir cnm mide için zaten. Bsbimde boğazıma çıkıyor öksürtuyor beni. Çok gecms olsun çok zor mide 🤦 işin aksi tarafı dogurunca bıçak givit kesiliyor. Oğlum da da çok midem yanmış ti bunda da yaniyo
lentil Hulyaaaa ayyyy iyi bari doğumdan sonra hemen geçiyorsa dayanırız bi kaç hafta daha napalım. Çok sağol cnm ya 🥰🥰