dilanturkeliii 3 yıldır yüksek tansiyon hastasıyım gebelikten öncede tansiyon hastasıydım yani. Gebeliğin başından beri hem özel hemde Hacettepe üniversitesi perinatoloji takipliyim iki doktorumda Prof. Tansiyonun 14-9 u geçmediği sürece korkma ama büyük veya küçük tansiyon ikisinden biri 14-9 değerini geçerse acile git hemen. Başından beri 2 doktorumda aynı şeyi söylüyor. Düzenli tansiyon takibi yapman çok önemli zaten bitirmişsin sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🥰