Burcu98 Merhaba 37+4 oldum 17 gün kaldı ama 37. Haftadan sonra her an gelebilirmiş acaba ne zaman gelir merak ediyorum sabırsızım 😂
kirpapatyasiii Burcu98 38+3 yalancı sancilarim çok fazla ha diyorum tam şimdi geliyor az daha dinleyeyim geçmezse hemen gidelim ama yok yani dillendirince hemen gidiyor ağrılar kalıyorum öyle 🙈 birde az uz da değil kıvrandiran cinsten agrilar 🙄
ebru23 Burcu98 valla 40+0 ama gelen yok sanki 10 dk sanci basladi ama emin de degilim oglenden sonra parca parca nisanim geldi koyu sumuksu kanli kismet artik 3 kere pespese gelip dueuyyo yalanxi sancilar misal cok oluyo bana ins devami gelir de dogum olur valla bunaldim
2Mommom Burcu98 ben 37 den beri bekliyorum 35 36 da olan sancilarim birden kesildi simdi de sancim gelsin diye dort gozle bekliyorum 39.3 oldm bu gece..Allahim saglikla bi dogursaydik,insan sanci cekmek ister mi ya istiyormus demek ki 🙈
Gokceninannesi1 Cinarsmom21 ayy aynı ben :) aynıyız yani ve hiç bı sekilde belirti yok ara ara adet sancıları ve karın sertleşmesi dışında 🤗
Cinarsmom21 Leylaakcay benim vaktim geldi artık ama çıkası hiç yok anca pıtır pıtır oynuyor 🤣 sen neyaptın yokmu bir gelişme ne dedi özel sana? Bende yarın bir acile gidicem kontrole
Leylaakcay @Cinarsmom21 haftaya perşembe gel dedi 😒 bebeğin, bası aşagıdaymış Kendi sancım hiç yok suni verirlecekmiş perşembeye kadar kendi sancım gelmezse 😔
Cinarsmom21 Leylaakcay hayırlısı olsun inşallah ya,sancın gelirde hiç suniye falan gerek kalmaz vitalede yapacaksın ozaman doğumu?
Leylaakcay @Cinarsmom21 inşallah canım ya Kimisi de diyor 41 e kadar bekle ne kadar anne karnında bebek durdu o kadar iyi diyor cuma ya da randevu buldum eğitim araştırma dan nasıl olcak bilmiyorum 🙍♀️
Cinarsmom21 Leylaakcay bende bekleme taraftarıyım 41 e kadar suni alıp bebeği strese sokmak istemiyorum ama tabi bu benim şahsi fikrim hemen şuan doğsun istiyorum ama beklemekden başka çare yok. Ayrıca randevu almana gerek yok acile git artık muayenede yapacaklarını aynısını acildede yapıyorlar muayenede çok beklersin dediler doğum haftamıza girdiğimiz için her hafta gitmemiz lazım artık
Leylaakcay @Cinarsmom21 ya bu randevu den sonra almayım o zaman 1 hafta doluyor ya hemen buldum aldım ondan dolayı
Cinarsmom21 Leylaakcay daha iyi olur bencede 😊bakalım yarın benim için ne diyecek çok merak ediyorum 🤭🤭
Sey0kan Cinarsmom21 ne diyirsunuz mesela sancm mi var hemen bakip ilgileniyorlarmi oyle nst muayne fln yapiorlarmi