Gizmom benim bunyem bu arkadasim sen korkma, benim etim kotu, hem leke kalir hem gec onarir, sahsen 2 normal dogumdan sonra sezeryan olmakta buyuk salaklik etmisim kendime.. gönüllü sezeryan olanlar beni yanlis anlamasin lutfen..herkesin farkli ve benden daha guzel sezeryan gecmisi, kizginligim kendime