Sevgili anneler 15 haftalık oldu bebişim. Geçen haftalarda mide bulantım oluyordu ama yemek yiyiyordum az çok. Bir haftadır açıklıktan kıvranıyorum ama yemek yiyemiyorum canım hiçbirşey istemiyor biranda tüm yemeklerden tiksindim. GöZümü kapayıp zorla yutuyorum bazen . Üçüncü gebeliğim ilk defa başıma geldi. Tavsiyeleriniz nelerdir?