Melihaeymen Iyi akşamlar kızlar idrar yollarında enfeksiyon çıkmıştı 30. Haftada sefazol igne kullandım 5 gün sabah akşam simdi 35+3 oldum yine çıktı bıktım artık doktorum iespor verdi yine igne bebeğime zarar gelecek diye çok korkuyorum