Dilekmustafam Evet o gün geldi ve bende her dogumunu burayı yazmayı düşünen fakat umut edemeyen normal doğuödan korkan sezaryen den kaçan biri olarak şuanda burdu bunları yazdıgıma hala inanamıyorum.. 36.haftada başlayan hissetmedigim fakat nstde çıkan sancılar yuzunden oğlumu ancak 2 hafta tutabildik sancı kesici ilaçlar ile hatta pazar günü kpss ye girerken allahım bugun gelmesin nolur dedim kasılma engelleyici ilacımı içtim ve sınava öyle girdim Pazartesi kontrolum vardı yıne sancılar cıkınca yarın sabah gel nst ye tekrar gir dedi doktorum ve ben nst ye girmek için gittigim hastaneden bebegimle cıktım gititgimde 2cm açıklık vardı ve sancılar cıktı tekrar sonra bana seni bırakamyız dediler yatışım yapıldı acıklık muayeneleri falan derken 3-6-8-10 derkn hopp doguma evet normal yolla doğdu bebegim ilk doğumum du 12 de dayanılmaz dedikleri sancıları yaşadım eyvallah ama ölmedim catalda dediklerini yaparsam 5 dk da bebek dogar dediler ve yaptım her nekadar ellerim ayaklrım demirleri sıkmaktan morarmış olsada çataldaki serüvenim 5 dk sürdü ve minik mehmet çınarı gördüm😳yok böyle bişey... dua yı dilinizden düşürüyorsunuz evet sancı çaresiz bırakıyor evet ama ilk dogumum olmasına ragmen sancı mancı faln filan 3 saat sürmedi..kendimi alkışlıyorum bugun4.günümüz.tüm anne adaylarına kolay ve saglıklı doğumlar diliyorum..
Ardanyal Dilekmustafam allah analı babalı büyütsün Yaşı uzun olsun bebeğinizin. Bizimde son 15gün inşallah 2 doğumumda çok zor oldu 1,5 günde anca doğurdum. Umarım bu 3. Olduğu için çabucacık doğar🤲
Papatyali Yaa maşallah Allah esirgesin ne güzel doğurmuşsunuz öyle 👏 ❤️ Allah bizlere de nasip etsin böyle kolay doğumlar 🤲🏻