1999luanne _ipekkkkk 24+2 haftalıgm iki gündür ayakda bi saat kalmakla belim ağrıyor başka bir şey yok çok şükür
Fatosduzgun55 _ipekkkkk 25+2 den selam✌ ikinci gebelığım ılkınde de şimdiye kadar da cok sukur hic bır sıkıntım olmadı 🤲🤲 yanlız ıkı gundur ayakta kaldıkca ara ara bel agrısı oluyor 🤭
_ipekkkkk 1999luanne Elhamdülillah canım çok şükür 🤲 Bende 24+1 sadece yan yatınca migdemin üstü acıyor 😟 anlamadm neden?
Mery_mery 25+4 kaburgalarım, belim, sırtım ve kasıklarım ağrıyo🙄 Daha şimdiden her yerim ağrıyo 🤦🏼♀️
_ipekkkkk Mery_mery Ben günde 2 soda bide magnezyum kullanıyorum arada kasık ağrısı oldu bir iki kez kramp için magnezyum verdi doktor bakalm inşaâah olmaz şimdilik sıkıntı yok şükür sende dene soda falan Beypazarı veya Kızılay Erzincan alıyorum magnezyum oranı daha iyiymiş diye duydum canım 🌸🌸
_ipekkkkk Fatosduzgun55 Git gide ağırlaşıyor ondan herhalde ondan ağrıyordur Bende bir iki kez kasık ağrısı oldu yan yatınca magnezyum verdi doktor ve günde , 2 tane sade soda içiyorum iyi geliyormuş ağrı kramplara Migdemin üstü acıyor şimdiden organlar küçülüyor ondan mı acaba bilemedim 🥺