Dün usg da ilk kez bebeğimi gülerken gördüm. Aklımı kaçıracaktım o an aşırı duygusallıktan. Dünden beri fotoğraflarına bakıyorum gülüşüne kurban olurum ya nasıl güzeell bir şey bu 🥺🧿 Memleketime geldim burada bir doktora göründüm doğumum burada olacak diye tanışma takip amacı ile, sanırım ben keyifliyim doktoru çok sevdim diye oğlum da hissetti hem ilk kez elleri yüzünde değildi netti hem de güldü. 🥰 Siz hiç usg da gülüşünü gördünüz mü kızlar 🤗🌸